لوگو چیست؟ حتماً آرم های بسیاری از شرکت ها را دیده اید. امروزه آرم های مختلف زیادی وجود دارد که توسط طیف گسترده ای از شرکت ها ایجاد شده است. در این پست خواهیم دید که یک آرم چیست. ما شما را با طراحی حرفه ای آرم شما آشنا می کنیم و مراحل طراحی لوگوی خود را به شما نشان می دهیم. نمونه هایی از آرم ها از شرکت های معتبر در سراسر جهان است. ما همچنین شما را در زمینه قیمت طراحی آرم راهنمایی خواهیم کرد.

آرم چیست و کاربرد آن چیست؟

به ساده ترین روش ممکن ، آرم ترکیبی از تصاویر و متن است. این ترکیب ها برای شناسایی مارک های مختلف استفاده می شوند. یک آرم خوب می تواند برای شرکت شما ضروری ترین باشد. آرم شما به مشتریان نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید ، چه کسی هستید و به چه چیزهایی اهمیت می دهید. اینها مسئولیتهای زیادی هستند که همه به یک تصویر کوچک باز می گردند. این مورد را با دقت بخوانید تا بهترین لوگوی برای خودتان درست کنید.

ممکن است در مورد اینکه یک آرم چیست و چه چیزی در آن قرار دارد سؤالی داشته باشید. طراح هنگام طراحی یک آرم سعی در شناسایی شرکت و مشتریان آن دارد. در این مقاله به آنچه مورد نیاز آرم است می رسیم. اما ابتدا بیایید در مورد آنچه یک آرم خوب است صحبت کنیم.

مهمترین اصل در طراحی آرم سادگی است. مثلاً نماد زیر را بگیرید:

طراحی لوگوی حرفه ای طراحی لوگوی حرفه ای
اگر به آرم های شرکت های معروف مانند اپل ، فیس بوک و کوکاکولا نگاه کنید ، این امر را آسان خواهید یافت. در ادامه بیشتر در مورد سادگی صحبت خواهیم کرد.

لوگو حرفه ای

طراحی حرفه ای آرم طراحی معنی هدف قرار دادن بازار است. آرم شما باید پیام صحیحی داشته باشد که باعث سودآوری کسب و کار شما شود. ما در سه سوت وب به شما کمک می کنیم تا به این هدف برسید. به این ترتیب با طراحی حرفه ای آرم آشنا می شوید.

مهم نیست که شرکت ، خدمات و محصولات شما چقدر خوب باشند ، اگر لوگوی خود را به صورت حرفه ای طراحی نکنید ، شرکت شما دچار مشکل خواهد شد. این ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد ، اما نام تجاری اشتباه در واقع باعث می شود که مشتریان اشتباه به سمت شما بیایند. این مشکل می تواند بسیار پرهزینه باشد. ما از یک رویکرد طراحی مبتنی بر هدف در سه سوت وب استفاده می کنیم. با این کار اطمینان حاصل می شود که آرم شما دقیقاً به اهداف تجاری شما طراحی شده است. برای آشنایی با طراحی حرفه ای آرم ، به خاطر داشته باشید که قبل از هر چیز باید طراحی مناسب را انتخاب کنید. بنابراین موارد زیر را با دقت بخوانید.

طراحی لوگو مبتنی بر هدف حرفه ای

در سه سوت وب ما ، قبل از شروع هر طراحی ، ابتدا با مشتریان خود در تماس هستیم. بنابراین ما لیستی از اهداف آنها تهیه می کنیم. این اهداف اهدافی را تشکیل می دهند که در نهایت ظاهر آرم را تعیین می کند. این عمل باعث می شود تا آرم طراحی شده برای تجارت به خوبی انجام شود. همچنین به صاحب مشاغل کمک می کند تا تصویری جدید از تجارت خود را بدست آورد. در سه سوت وب ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید به این هدف برسید و بالاترین شانس موفقیت را بدست آورید.

بسیاری از طراحان گرافیک در ایران وجود دارند که تصاویر را به روشی “زیبا” طراحی می کنند ، اما این روش صحیحی نیست. آرم باید برای دستیابی به اهداف طراحی شود. بنابراین ما خدمات ارزشمندتری را در سه سوت وب ارائه می دهیم که باعث می شود تجارت شما سود بیشتری کسب کند.

مراحل طراحی لوگوی حرفه ای فرایند طراحی لوگوی حرفه ای
بسته به طراح می تواند متفاوت باشد. با این حال ، ما سه روش برای طراحی یک آرم حرفه ای برای وب با شما به اشتراک می گذاریم:

مرحله اول: پیش زمینه کسب و کار را بررسی کنید
قبل از اینکه حتی یک قلم و شکل بدست آوریم ابتدا تحقیقات را شروع می کنیم. تحقیقات مرتبط با مشاغل به ما کمک می کند تا محیطی را که در آن قرار است لوگو زندگی کند شناسایی کنیم. این همچنین می تواند برای طراحانی که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارند مفید باشد. طراحان هرگز شغلی در آن زمینه نداشته اند ، بنابراین تحقیق ضروری است. باید بدانید موضوع چیست و مناسب است.

نمای و آرم آژانس مسافرتی باید متفاوت از لوگوی رستوران یا باند باشد. ابتدا باید ببینید لوگوها در آن منطقه چیست. چه تصاویر ارزش نگهداری دارند. شما باید در مورد چگونگی طراحی یک آرم شروع به فکر کنید که با هزاران موجود موجود متفاوت باشد.

تفاوت بین آرم شما و دیگران به محتوای آن بستگی دارد. توجه داشته باشید که شما نباید یک آرم طراحی کنید که اساساً با همه آرم ها متفاوت باشد ، زیرا هدف شما گمراه کردن مشتریان نیست.

مرحله دوم: به رسمیت شناختن صاحب مشاغل
پس از آنکه طراح به تفصیل از زمینه شغلی و محتوای آن دست یافت ، زمان آن رسیده که صاحب مشاغل آن را بداند. ما باید بدانیم که یک صاحب مشاغل چه کاری انجام می دهد. همچنین باید بدانیم مشتریان هدفمند هستند. طراح سه سوت سایت می گوید: “دو مرحله برای انجام این کار وجود دارد.” اولین قدم کسب اطلاعات از وی است. این یعنی آنچه انجام می دهند. آنها کی هستند؟ چه کسی می خواهند به آنها خدمات ارائه دهند. به عنوان مثال ، اگر یک شرکت ساختمانی در نظر دارد اما صاحب مشاغل ادعا می کند که تجارت را به عنوان یک خانواده آغاز کرده است ، هدف این است که این ایده کوتاه مدت به یک آرم محکم تبدیل شود.ماهیت شرکت را چگونه می فهمید؟

وقتی این بخش از فرآیند به درستی انجام شود ، صاحب مشاغل پس از بسیاری از نمایش داده ها به مرحله ای می رسد که ارزش آن را به طور عمیق توضیح می دهد. در این روش هدف کلی مشخص می شود و ایده خاصی حاصل می شود. این امر به شرکتهایی که تازه شروع به کار می کنند ، می توانند آگاهی بسیار دقیقی از خود کسب کنند. بسیاری از شرکت ها تفاوت دیگری با دیگران ندارند – خصوصاً شرکت های کوچک. این بحث های مربوط به طراحی آرم ، شرکت ها را مجبور می کند تا خود را از سایر شرکت ها متمایز کنند.

مرحله سوم: طراحی اولیه ، ارائه دهنده خدمات ، و ایده های اولیه طراحی طراح اولیه شما را در سه سوت وب ، دو یا سه روش قرار می دهند. اگر راه های زیادی پیش روی شما وجود داشته باشد ، مجبور خواهید بود که بین ایده ها بررسی کنید. بررسی و ساختن ایده های مختلف باعث می شود که شما مجبور شوید کارهای بیشتری انجام دهید و درنهایت هزینه های بیشتری صرف کنید.

مرحله چهارم: تجدید نظر در
این مرحله گاهی اوقات فقط یک تغییر جزئی خواهد بود. بعضی اوقات تغییرات بیشتری ایجاد می شود. ما معمولاً چند سؤال از سه سوت وب ارائه می دهیم. ما توضیح می دهیم که چگونه هر یک از این اصلاحات و تغییرات باعث جذب مشتری می شوند. از این طریق صاحب مشاغل دلیل هرگونه تجدید نظر را می داند. بعضی اوقات صاحب مشاغل از ما می خواهد که ابتدا یک برنامه را بطور کامل انجام دهیم. این با چالش های بسیاری روبرو است و می تواند صاحب مشاغل را گمراه کند به همین دلیل ما یک تجدید نظر در سه سوت وب قرار داده ایم تا مشتری از ایده خود دور شود.

مرحله پنجم: تهیه طرح نهایی و تحویل
هنگامی که طراحی آرم به پایان رسید ، سه سوت و قالب وب را به مشتری ارائه می دهیم. اینها شامل پرونده های اساسی هستند که در آینده به شرکت خود نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال ، برای قرار دادن آرم خود در وب سایت خود ، به یک آیکون منحصر به فرد و منحصر به فرد نیاز دارید تا به شما هدیه دهد. بعضی اوقات ممکن است به صاحب رستوران پرونده هایی داده شود که با بقیه مشاغل متفاوت است. از جمله پرونده ای که برای چاپ در منوی غذاها در نظر گرفته شده است. همچنین یک پرونده دیگر برای چاپ روی تی شرت رستوران به شما داده می شود.

برای طراحی یک آرم ، شما باید اصول اساسی طراحی یک آرم را بدانید. شما باید با طراحان مناسب کار کنید و مراحل دقیقی را طی کنید.

مثال لوگو
در این بخش به ویژگی های یک آرم خوب اشاره می کنیم. اکثر طراحان از این اصول اساسی استفاده می کنند:

سادگی: آیا آرم شما ساده است یا خیلی شلوغ ، پریشان و پراکنده است؟
به یاد داشته باشید: آرم شما به خاطر می آید؟ فقط دو ثانیه طول می کشد تا به آرم نگاه کنید و بدانید معنی آن چیست.
دائمی: آیا آرم برای 5 ، 10 یا 50 سال دیگر خوب خواهد بود؟
تطبیق پذیری: آیا بسیاری از نمونه های آرم اندازه های زیادی دارید؟ باید به گونه ای باشد که کیفیت خود را از دست ندهد.
ارتباط: آیا نمونه آرم مشتریان مناسب را جذب می کند؟
این پنج اصل را در سه سوت وب به مشتریان معرفی می کنیم. با این کار از ایده های گمراه کننده و طراحی لوگوی عجیب و غریب جلوگیری می شود. بیشتر طراحان در حال ایجاد آرمهای نمونه هستند که تصاویر آنها بسیار جذاب به نظر می رسد. آنها از فونت ها و سبک های زیبا استفاده می کنند.اما در حقیقت ، ما باید این پنج اصل را در نظر بگیریم. زیرا طراحی یک آرم چیزی نیست جز حل یک مشکل.

مثال آرم به عنوان مثال آرم

به آرم فوق توجه کنید. این پنج اصل را که ذکر کردیم پیروی کرده است. این لوگو نه تنها ساده ، به یادماندنی و مناسب است بلکه برای هر رسانه و جامعه مناسب خواهد بود. در سه سوت وب اندازه نمونه آرم به طور صحیح قرار می گیرد. اما طراحی لوگو برای یک شرکت خارجی شش ماه به طول انجامید. شکل زیر نمونه های اولیه آرم را که قبل از طراحی فوق در نظر گرفته شده است نشان می دهد.

 

هزینه طراحی لوگو طراحی لوگوی
حرفه ای یک فرایند خلاق و چالش برانگیز است که به تحقیقات زیادی نیاز دارد. ما باید در مورد تجارت زیاد بدانیم. مشتریان همچنین باید این تجارت را بدانند. برای طراحی یک آرم باید از اصول اساسی طراحی لوگو آگاهی داشته باشیم. اگر با طراحان صحیح کار کنید و مراحل دقیقی را طی کنید ، لوحی را دریافت خواهید کرد که شرکت شما عاشق آن باشد (و مردم درک خواهند کرد). برای قیمت طراحی آرم می توانید با ما در سه سوت تماس بگیرید. قیمت به بسیاری از موارد بستگی دارد. بسته به بودجه شما ، تیم متفاوتی در نظر گرفته خواهد شد. قیمت طراحی آرم به تیمی که در زمینه طراحی کار می کند بستگی دارد.

قیمت طراحی آرم قیمت طراحی آرم

پس از اتمام کار ، بسیاری از پرونده ها بسته به شرکت شما در دسترس خواهند بود. این پرونده ها برای سیستم عامل ها و اشیاء مختلف است که متناسب با آرم شما باشد. به عنوان مثال ، ممکن است شما آرم موجود در تیشرت کارمندان را بخواهید. بعضی اوقات ممکن است بخواهید لوگوی خود را در وب سایت خود یا در فهرست غذاهای رستوران خود قرار دهید. با ما در سه سوت وب تماس بگیرید تا کارکنان ما از قیمت فعلی طراحی آرم اطلاع داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *