مراحل بهینه سازی وب سایت:

برند سازی لینک

ایجاد محتوا با کلید واژه کلیدی هرچه سایت تخصصی تر باشد گوگل بهتر و دوست داشتنی تر است

این بدان معناست که شما باید تمام مطالب مربوطه را در حوزه تخصص خود در سایت خود داشته باشید

شما می توانید مطالب مفیدی در مورد آن تولید کنید ، خواه محتوا باشد یا خیر.

حتی اگر محتوای شما غالباً جستجو نمی شود ، منفی نباشید زیرا Google ارزش کار شما را نادیده نمی گیرد

به شما امتیاز داده می شود

Google چگونه کار می کند:

ابتدا از سایت ما بازدید کنید.
بعد از انتشار زبانه های خود در اینترنت ، Google تب های شما را پیدا و تجزیه و تحلیل خواهد کرد.

همه پیوندها را به سایت ما باز می کند.
کلید واژه-کلمه کلیدی02

درست مثل شخص دیوانه ای که به سایت ما آمد و همه لینک های ما را باز کرد سپس کلیک کرد

صفحه باز می شود و تمام دکمه ها و پیوندها را در صفحات باز می کند و متوجه می شود

چه صفحاتی به این پیوندها پیوند دارند.

تمام داده های بارگیری شده را در پایگاه داده خود ذخیره می کند.
به خاطر داشته باشید که تمام موارد فوق توسط روبات های هوشمند گوگل با سرعت باورنکردنی انجام می شود.

مکان مطالب در دسته های آن است.

بنابراین به خاطر داشته باشید که زمینه کار و مطالب مرتبط بسیار مهم است. به عنوان مثال ، اگر در حوزه سئو هستید ،

بهینه سازی وب سایت ، کار طراحی سایت. Google سایت شما را در قسمت IT قرار می دهد. بنابراین اگر داخل هستید

سایت شما هیچ محتوای کوکی ندارد که مربوط به موضوع سایت شما باشد. به نوعی می توان گفت که فتح سایت است

خودت را بخوان روبات های Google هر از گاهی به سایت شما مراجعه می کنند ، سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنند و در صورت داشتن محتوای جدید در دسته های آنها قرار بگیرید.

براساس لینک ها ، سایت مورد نظر را رتبه بندی و رتبه بندی می کند.
بر اساس لینک های داخلی ، خارجی ، Nafaloo ، پیوندهای Falun به سایت شما رتبه می دهد. براساس الگوریتم خود سایت

این شما را در نتایج جستجوی Google قرار می دهد.

کلید واژه یا کلید واژه:

توجه داشته باشید کسی می خواهد تلفن همراه بخرد آیا به دنبال تلفن همراه هستید؟ 100٪ نه ، اما به عنوان مثال جستجو

آیا آیفون 7 ، 64 گیگ بنابراین توجه داشته باشید که کلمه کلیدی با کلمه کلیدی متفاوت است. حال با توجه به اهمیت این موضوع حتماً چند کلمه کلیدی را که مربوط به تجارت شما است ، یادداشت کنید.

ویژگی های یک کلمه کلیدی مورد نظر:

بیشترین جستجو را داشته باشید.
این کار را با استفاده از ابزاری که کاملاً برای شما توضیح داده شده انجام دهید. مثال: روند Google رقابت بیش از حد در آن نیست.  بنابراین عبارات مناسب را برای نیازهای خود مانند آموزش سئو و سئو انتخاب کنید ، SEO به تنهایی کلمه ای فوق العاده است دشوار است ، اما به هر حال ، آموزش رایگان SEO آسان تر است.

درآمد کسب کنید و با ارزش باشید.

توجه داشته باشید که یک سری عبارات ما را برای کاربر به ارمغان می آورد و یک سری عبارات ما را به مشتری می رساند که ما هستیم ما به دنبال مشتری هستیم نه کاربر (مگر اینکه شما یک سایت خبری خاص داشته باشید.)

برای عبارات کلیدی خود محتوا داشته باشید.

این بدان معناست که شما توانایی ساخت ، تولید محتوای مورد نیاز برای کلمات کلیدی خود را دارید. آموزش متنوع ،

وبلاگ ، ویدئو و مواردی از این دست منجر به تولید علم می شود.

کلید واژه های کلیدی: کلمات کلیدی:

ابزارهای زیادی برای بدست آوردن این اطلاعات در دسترس است. مانند: ahref – Semrush و ابزارهای دیگر که دارای درجه سختی هستند

کلمه کلیدی مشکل ، به عنوان مثال ، اگر 22 سال داشته باشد ، برای شما مشکل کم است و راحت تر است ، اما اگر

در دهه 80 بالا بود و سختی آن زیاد است و کار با آن سخت تر است.

کلید واژه-کلید واژه01

تعدادی اصطلاح وجود دارد که در حال حاضر در منطقه استراتژی اقیانوس سرخ وجود دارد و رقابت با آنها بسیار دشوار است.

مانند طراحی سایت ، سئو ، بهینه سازی سایت

به عنوان مثال ، ما در زمینه دوربین مدار بسته مشغول به کار هستیم اکنون آیا در نظر داریم دوربین مدار بسته رقابتی است؟

ما 5 رقیب اصلی خود را در این زمینه مشخص می کنیم.
ما سایتهای آنها را که چندین بار از دوربین های مدار بسته استفاده کرده اند جستجو می کنیم. آیا آنها زیاد استفاده کرده اند؟ آیا آنها برای آن محتوا تولید کردند؟

کلمات که شما یک کاربر هدفمند را:
قیمت
خرید
جدید
نصب و راه اندازی
آموزش و پرورش
روش
تکنیک
آسان
فروشگاه
97-2018
چگونه
و …
LSI چیست؟ (نمایه معنایی پنهان)

این دقیقاً به معنای اصطلاحات جستجوی Google است ، عبارتهای جستجو مربوط به عبارت ما

کلید واژه-کلمه کلیدی03

ابزارهای آزمایش کلید واژه های مناسب:
Google Keyword Planner
Keyword Revealer
Google Trends
Keyword Tool
Word Finder: با ابزار فارسی زبان می توانید کلمات مترادف را پیدا کنید.
در جلسات آینده ابزارهای مورد نیاز برای تکمیل سئوی جدید را کاملاً در اختیار شما قرار خواهیم داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *