برندسازی یکی از مهمترین جنبه های هر مشاغل اعم از بزرگ یا کوچک ، خرده فروشی یا عمده فروشی و غیره است. یک استراتژی مؤثر برای برندسازی در بازارهای رقابتی حائز اهمیت است. اما دقیقاً “برند” چیست؟ و چگونه یک تجارت کوچک مانند تجارت شما تأثیر می گذارد؟ به عبارت ساده ، برند شما به مشتریان خود قول می دهد و به آنها می گوید از محصولات و خدمات شما چه انتظاری می توانند داشته باشند و این تفاوت با رقبای شماست.
پایه و اساس برند شما آرم شماست. وب سایت شما ، بسته بندی و تبلیغات شما ، همه آنها باید دارای آرم مربوط به برند شما باشند.

• استراتژی برند و ارزش سهام

استراتژی برندسازی شما این است که چگونه ، چه چیزی ، کجا ، کی و با چه کسی قصد برقراری ارتباط را دارید. مکانهای تبلیغاتی شما و همچنین کانالهای توزیع شما بخشی از استراتژی برند شما هستند. و هر آنچه از نظر بصری و شفاهی با شما ارتباط برقرار می کند نیز بخشی از برند شماست. برندسازی استراتژیک منجر به واحدهای صنفی قوی می شود و این به معنای افزودن ارزش به محصولات یا خدمات شرکت شما نسبت به محصولات قوی بدون مارک است. بارزترین نمونه آن ، کوکاکولا در مقابل یک نوشیدنی معمولی است. ارزش افزوده به یک برند معمولاً ناشی از کیفیت درک شده یا دلبستگی عاطفی آن است. به عنوان مثال نایک ، به امید انتقال دلبستگی عاطفی مصرف کنندگان از ورزشکاران به کالاها ، محصولات خود را با ورزشکاران ستاره مرتبط می کند. برای نایک فقط کفش هایی نیستند که به فروش آنها کمک می کنند.

• مارک خود را تعریف کنید

تعریف برند مان یک سفر برای کشف شغل شماست. این می تواند دشوار ، وقت گیر و ناراحت کننده باشد. شما باید حداقل به سؤالات زیر پاسخ دهید:
مأموریت شرکت شما چیست؟
مزایا و ویژگی های محصولات شرکت شما چیست؟
مشتریان شما در حال حاضر درباره شرکت شما چه فکر می کنند؟
چه کیفیتی برای ارتباط با شرکت شما نیاز دارند؟
تحقیق خود را انجام دهید. شما باید عادات و خواسته های مشتریان فعلی و آینده خود را بیاموزید. و به آنچه فکر می کنید فکر می کنید اعتماد نکنید. مطمئن باشید که آنها فکر می کنند از آنجا که تعریف مارک شما و تدوین استراتژی برندسازی می تواند پیچیده باشد ، مهارت و مهارت یک گروه مشاوره کوچک تجاری غیرانتفاعی یا مرکز توسعه تجارت را در نظر بگیرید. چگونه می توانید وقتی از مارک خود تعریف می کنید ، از آن کلمه ای بگیرید؟ در اینجا چند نکته ساده آورده شده است:

• یک آرم عالی را انتخاب کنید. در همه جا استفاده می شود
• پیام مارک خود را بنویسید. چه ارتباطی با برند شما مهم است؟ هر دلال باید از ویژگی های برند خاص خود آگاه باشد.
• نام تجاری خود را ادغام کنید
نام تجاری خود را در همه جنبه های شغلی خود گسترش دهید. نحوه پاسخگویی به تماسها ، فروشندگان تلفن یا فروشندگان ، امضاهای ایمیل شما و همه چیز.
• برای شرکت خود که نماینده برند شما است ، صدا ایجاد کنید.
این صدا باید برای کلیه تصاویر ارتباطی و تصویری صدق کند. آیا برند شما دوستانه است؟ گفتگو دوستانه. آیا خیلی شیک است؟ رسمی تر بودن. شما می توانید کلمات را بکشید.
• شعاری برای
نوشتن جمله ای به یاد ماندنی ، معنی دار و مختصر بکشید که جوهر برند شما را به تصویر می کشد.
• قالبها را طراحی کرده و برای مواد بازاریابی برند خود استاندارد ایجاد کنید.
• با نام تجاری خود صادق باشید.

اگر نتوانید وعده نام تجاری خود را تحویل بگیرید ، مشتریان به شما باز نمی گردند یا شما را به افراد دیگر ارجاع می دهند.
• منعطف باشید
من به پایان رسیده ام زیرا همه موارد فوق را در بر می گیرد و مهمترین نکته ای است که می توان مطرح کرد. اگر نتوانید این کار را انجام دهید ، تلاش شما برای ساختن یک برند شکست خواهد خورد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *